ZWROTY
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta", Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli:
- zwracane produkty są kompletne;
- produkty są zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu;
- pozostałe produkty są zwrócone w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Klient powinien postępować z towarem mając na uwadze konieczność jego ewentualnego późniejszego zwrotu.
W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać na adres:
Karpiński-Hurtul. Nowozachęty 10
41-407, Imielin
Z dopiskiem: "Zwrot"
WAŻNE:
- Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
- Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w terminie 14 dni.
- Tylko dobrze zabezpieczona przesyłka gwarantuje przyjęcie zwrotu.
- Aby dokonać zwrotu należy wypisać numer zamówienia, w przeciwnym razie zwroty nie będą uwzględniane.
REKLAMACJE
Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, masz prawo do skorzystania z uprawnień określonych w gwarancji produktu.
W przypadku stwierdzenia wady towaru przysługuje Ci uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru.
W takim przypadku wadliwy towar prosimy odesłać na adres:
Karpiński-Hurtul. Nowozachęty 10
41-407, Imielin
Z dopiskiem: "Reklamacja"
Sklep najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.
W przypadku uznania reklamacji, Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad.
Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, możesz wybrać między naprawą towaru, wymianą towaru na wolny od wad, obniżeniem ceny towaru lub odstąpieniem od umowy sprzedaży.
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zwrócimy Ci równowartość ceny towaru zgodnie z procedurą opisaną w Regulaminie(Dział VIII Zwrot należności Klientom).
Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczka ekonomiczna), Sklep zwraca po rozpatrzeniu reklamacji zgodnie z procedurą opisaną w Regulaminie (Dziale VIII Zwrot należności Klientom).
WAŻNE:
- Masz prawo sprawdzić stan paczki w obecności kuriera.
- W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania, należy w obecności kuriera lub pracownika poczty sporządzić protokół szkody. W przypadku wykrycia szkody niewidocznej z zewnątrz, możesz w ciągu 7 dni zgłosić sytuację firmie przewozowej lub sprzedawcy. Protokół szkody przesłany do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.